10 Temmuz 2014 Perşembe

Gelin Benim Olacak Türkçe


Bir komedi filmi olan Gelin Benim Olacak 2008 yılında sinemaseverler ile buluşmuştur. Tom Bailey’in en yakın dostu olan Claire yaklaşık 10 senedir güzel bir ilişkiye sahiptir ve Claire uzun süredir Tom’dan bir teklif beklemektedir ve gelmiyeceğini anladığı, Claire Tom’a başkasıyla nişanlandığını söyler ve bu an Tom’un beklenen teklifi yaptığı ana denk gelmektedir. Tom, Claire’i vazgeçirmek için elinden geleni yapmaktadır ve bu güzel filmi HD kalitesinde sitemizden izleyebilirsiniz. Hepinize iyi sevirler dileriz…



Gelin Benim Olacak Türkçe
Gelin Benim Olacak altyazılı izle, Gelin Benim Olacak full izle, Gelin Benim Olacak hd full izle, Gelin Benim Olacak hd izle, Gelin Benim Olacak izle, Gelin Benim Olacak türkçe dublaj izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder