14 Ekim 2014 Salı

Ben Efsaneyim I AM LEGEND İzle — Türkçe Full izle


Robert Neville başarılı bilim insanıdır.Ancak önüne geçemedikleri virüs tüm dünyayı kasıp kavurmuş ve insanların hepsinin ya ölmüne yada zombiye dönüşmesine neden olmuştur. Robert ,köpeği ile beraber her gününü sağ kalmayı başarmış insanları arayarak geçirmektedir.Ne yazık ki akşamlar eskisi kadar güvenli değildir.Evini ve şuan ki hayatını bir şekilde korumaya almalıdır.Ele geçirmeyi başardığı Zombiler üzerinde deneyler yapan Neville aşıyı üretebilecek midir? Sitemizden 1080p ve 720p seçeneklerinden herhangi birisi ile Ben Efsaneyim izleyebilirsiniz.Sitemizdeki tüm Ben Efsaneyim izleyicilerine iyi seyirler dileriz.



Ben Efsaneyim I AM LEGEND İzle — Türkçe Full izle
Ben Efsaneyim I AM LEGEND İzle — altyazılı izle, Ben Efsaneyim I AM LEGEND İzle — full izle, Ben Efsaneyim I AM LEGEND İzle — hd full izle, Ben Efsaneyim I AM LEGEND İzle — hd izle, Ben Efsaneyim I AM LEGEND İzle — izle, Ben Efsaneyim I AM LEGEND İzle — türkçe dublaj izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder